23/8 -11 - Det jobbigaste med att börja jobba 13.30

2011-08-23
10:49:27
Är att man måste fixa både lunch och middag SAMTIDIGT..


Jimmy gör sin egen middag när han kommer hem, och jag gör min egen på dagen INNAN jag far och jobbar. Känns lite trist så där. Därför tycker jag att det är viktigt att äta tillsammans när man väl har möjlighet.
Jag längtar till på fredag för jag är ledig då och Jimmy slutar kring 14.00 :) Så då kan vi avnjuta en hel dag tillsammans! Jag jobbar dock i helgen, både lördag och söndag, sen jobbar jag 5 dagar till och även detta är kvällstid. Känns ju som så där... :/

Men snaaaart får jag min ledighet/mitt nattjobb tillbaka :3 Peppa September!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: