22/8 - 11 - Inte så peppad...

2011-08-22
11:20:55
Nu är man hemma igen och det ser förj*vligt ut här hemma...


Jag ska jobba 4(!) dagar i rad och Jimmy jobbar hela veckan.
Och NÅGON måste städa. Jag vete f*n hur det kommer att gå alltså...

Jag ska försöka fixa disken innan jag drar till jobbet idag men ...vi får se :P Jag håller ju på att fixa lunch/middag till mig själv och inte gick det bra för jag hittar INGEN matlåda...(alla ligger väl på jobbet antar jag..)
så jag gav upp och sitter vid datorn i stället..(väldigt smart av mig indeed)

Nää ska bara kolla bloggar/läsa litemanga/kolla facebook och skriva klart det här inllägget SEN ska jag gå in i köket och försöka fixa. Jag ska även hinna duscha. Och jag måste börja gå om 1½timme...hmm, kanske borde snabba mig lite?

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: