17/8 - 11 - Man måste ju vända dygnet nån gång...

2011-08-17
11:13:48
Jag är förbannat trött just nu...


Ska käka lite frulle, gå och duscha, klä mig och sen dra. Man kan ju tycka att börja 12.30 är vääärsta sovmorgonen, men faktiskt inte för mig. Att stiga upp 11.00 i dag var nog döden tror jag. 13.30 är bättre, då kan man ju i af stiga upp 12.00...Och nej, jag är ingen dålig människa för att jag sover länge på dagarna, jag brukar helt enkelt jobba natt. då jobbar man från 20.00 på kvällen till 08.00 på morgonen - kommer i säng vid 09.00.

Då kan det vara svårt att komma tillbaka till en rytm som säger att jag ska sova vid 01.00 på natten och kanske stiga upp 09.00 på morgonen. Och om man då undrar varför jag jobbar natt...jag trivs helt enkelt bättre med det. om jag fick bestämma hade jag  BARA jobbat natt. Men nej, jag MÅSTE ta dom här "dagpassen" också för att kunna få en heltid.

Ett tag dr hade jag nästan tänkt att ringa till jobbet och säga att jag kommer in senare. Men samtidigt måste man ju vända dygnet nån gång :/

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: