14/8 - 11 - stekt lök

2011-08-14
15:12:22
Ursch...idag är en sån där dryg dag...


Känner mig deppad och vill bara sitte inne och ruttna bort...Fast jag ska ju fara och jobba igen klockan 20.00 så det är ju som svårt. Björn ringde mig vid 12.00 i dag(efter att jag fått sova ca 3 timmar) och frågade om vi skulle fara till Café Kajutan. Först var jag på idén, men när han nämnde att vi skulle cykla tid blev jag neg. Tänkte att det tar ju sin tid. Det skulle nog bli tajt, jag hade ju tänkt att sova ytterligare några timmar annars skulle jag ju dö.

Så jag tror inte det blir något av. Ska fixa lite käk(cornfilér och stekt lök) till mig själv, sen blir det att kura ihop sig på madrass tills jag börjar. Ursch, nee, ingen bra dag(trots en bra natt)


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: