12/8 - 11 - Länge sen de va ljust ute...

2011-08-12
11:59:29
Jag hade ju som förberett mig på höst och höstmörker med bland annat tända ljus och tjockare täcken...


Men gissa om jag vaknade av en chock. Det var sjukt ljust ute och jag var helt säker på att jag försovit mig till min och Emelies dejt idag som skulle vara klockan 14.00. Men då tittade jag på klockan: 08.15. Saay what? Det var bara att krypa ner i sängen igen då, för jag kände inte för att stiga upp vid den tiden, särskilt när man gått och lagt sig kring 03.00 och ska jobba natt i natt...

Så jag somnade om och steg upp nu 12.00. Egentligen hade jag velat sova längre, men katten from hell låg på mig och j*vlades så det var bara att he sig upp dårå. Ska städa lite, duscha och sen ta bussen 13.25.

Igår var jag lite trött och sliten men det hindrade mig inte till att få lite besök på kvällen. Ange och björn var här mellan 21.30 - 00.30 och vi såg film - och snackade en massa typ. - Trevligt värre.

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: