10/8 - alltid trassel...

2011-08-10
15:34:11
Åh åh åh, jag var ju på IKEA igår :D



Ja det ÄR häftigt att åka på Ikea, då det är ca 25 mil dit O__o Och Ikea är stort med massa kuliga grejer. Det som jag skulle köpa var vägghyllor samt ljus, det var mitt uppdrag :3 Fyndande dock grejer för ca 1300 spänn hehe xD
Plus att vi var på Alko(Finland) och jag köpte lyxlikörer som inte finns i Sverige för typ 500 spänn...Ooops...

Idag är det full rulle. Hallen är sprängd för vi har nyss satt upp hyllorna där. Dock satt de inte så bra, så vi måste borra ytterligare hål  -drygt. Alltid är det trassel när vi ska fixa här hemma. Inte minst med gardinstången som vi försökt få att sitta kanske 6 gånger innan vi gav upp. Dock kom brorsan i dag och satte upp den åt oss :) Så nu är det bara hyllorna kvar. Men grabbarna har tagit en paus och sitter nu och spelar tv-spel, och jag - jag sitter vid datorn höhö. Vi planerar att fixa nån slags lyxig middag sen, och i kväll blire att hitte på ngt antar jag :)

Ska snöra upp lite bilder sen när ALLT är klart! Jag är ruskigt nöjd!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: