Vilken stil är rätt stil?

2011-04-14
13:14:13
Gilette och MTV har en tävling just nu.

"Lägg upp en bild där du visar dina ben med en egen stil. Vinn en ny garderob med kläder"

F*n vad kul! Man skulle rösta via Facebook, och den med flest röster skulle gå vidare till final. En tjej hade lagt upp sina ben - med röda tånaglar och de va naturligt orakade. En helt egen stil. Och hon ledde med 200 röster före alla andra!

Vad händer? Bilden plockas bort(!) WTF!

Jag som trodde alla ALLA stilar var välkomna. Att det var det som var grejen med hela tävlingen...Men tydligen är det ju bara det som förväntas fint som får vara med...

Jag blev riktigt sur och bara för det ville jag också vara med i tävlingen. Mina ben är tjocka och bleka. Men jag har ju en egen stil...men vem vet, mina ben kanske också plockas bort för att de är tjocka och bleka?



Tävlingen hittar ni HÄR! Ladda upp era ben ni också så vi får lite variation i den här tävlingen =)






               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Therese 

Nu vet man ju inte anledningen till att den plockades bort, kan ju finnas flera anledningar. Hon som skickat in den valde kanske själv att ta bort den eller så


2011-04-14 / 13:45:35
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/


Emelie 

Haha jag såg också den bilden :) Härligt håriga ben! Antagligen därför dom tog bort den, Gilette tycker väl att man ska raka sina ben... Men dåligt då tävlingen går ut på att visa sin egen stil!!


2011-04-14 / 18:52:42
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: