Tur att Skellefte är litet

2011-04-01
18:05:00
Jag köpte mig två sommarklänningar på HM idag....

Jag vet att det inte är sommar än ,men snart snart snart!och det var rea - what can I say? Medans jag stod i kön ringde Jimpo..och mobilen dog! Lite panik jag fick men insåg att "Aha, Skellefte är inte stort och det är fredag - jag bör hitta någon jag känner inom kort" Och mycket riktigt - inom loppet av ca 5 minuter hade jag hittat två(!) jag känner. Jag lånade mobilen av Marisol och jag och Jimmy bestämde att vi skulle träffas 15.45. När jag sedan gick runt för att hitta en klocka(min enda hade jag på mobilen) så hittar jag Sandra och co som jag hängde med tills Jimpo kom in till stan.

Sandra övertalade Jimpo att fara och festa hos henne i kväll och han ville =) Så han slipper ha tråkigt i kväll. Just nu har han plockat fram finkläder och ska duscha och raka sig för att sen fara. Jag tycker det är roligt när han far och gör något när jag ändå ska jobba natt.

Dock saknar jag lite att fara ut med kompisarna det känns som att det var länge sen sist - Oh well.



Jag och Sandra - Sommaren - 10 =)

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Therese 

jag har fest påskveckan, den 23 ;P jag vet det är långt dit men en kompis är hemma i stan då. You should come!


2011-04-01 / 19:19:00
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: