It feels like home to me...

2011-04-09
13:17:51
Det finns ställen som verkligen känns som hemma...
Och det är där jag trivs allra bäst. Jag gillar att kunna åka någonstans och känna sig helt avslappnad.

Förutom hemma hos mamma, pappa, Tommy, Elin eller i Vännäs så är Björns lägenhet ett sånt ställe.

Det är nästan så att jag tar hans lägenhet alldeles för givet. Jag planerar ofta att åka dit utan att ens fråga. T.e.x inför i kväll så tänker jag "jamen bra då gör jag mig i ordning hemma hos Björn innan jag far på festen" Duschar, äter o.s.v. Sover där ibland också när jag varit ute och festat.

Jag stapplar oftast in dit, snör mina grejer överallt, går och kollar i hans kyl, sitter vid hans dator, slappar i sängen eller i soffan.
Han brukar whina efter att ALLA mina saker ligger på golvet. Då brukar jag snällt plocka upp(för att sedan stöka ner igen och jag tror att han ger upp då) Frågan är ju dock om det är lägenheten i sig som gör att jag känner mig som hemma? Eller om det är just för att det är Björn som bor där?



Jag Sandra och Björn i Björns lägenhet.

               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: