Hur man driver sin pojkvän till vansinne del 1.

2011-04-07
22:53:22
Jag ringer min pojkvän.

Jag: Heeej, älskling! Nu slutar jag...
Han: Aha?
Jag:...Jag är hungrig!
Han: Ahhaaa...?
Jag: Jag vill ha äggmackor!
Han: Ahaaa..?
Jag: Jag är hemma om en kvart då ska fikat vara klart!
Han: Okej...

Hemma.
Jag får syn på äggen som ligger i kastrullen.
Han: Dina ägg är klara...
Jag: Okeeej...men var är fikat då?
Han: Där!
Pekar på kastrullen med äggen i.
Jag: Det där är inte fika! Det är ju inget framdukat! Var är mitt te? Och mackorna?
Han:.......

En tid senare.
Brödet, smöret, äggen, osten och en mugg står framme på bordet.
Jag sätter mig ner, gör i ordning en smörgås och knaprar en stund på den. Sen tittar jag på min pojkvän.
Jag: Det var torrt det här...
Han: Vaddå?
Jag: Har ju inget att dricka?
Han: Ditt te står ju framför dig!
Jag: Det här?
Jag pekar på muggen med varmvattnet i.
Jag: Det här är INTE TE...det är en mugg med varmt vatten!!!
Han: ..... Påsen får du hämta själv....





               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: