Familjen är bäst-

2011-04-29
17:27:35
Hade tomt i kylen och så ringer mamma som en räddande ängel och vi båda åkte till Solbakcen och jag handlade mat och sånt för typ 2000 kr =) sen följde hon mig hem och medan jag rengjorde i köket samt lagade mat så dammsög hon. Det var länge sen jag såg mamma och pappa. Och min syster. Jag ringde henne för någon dag sen och frågade när hon skulle komma hit. Hon visste inte. Men jag hoppas att det blir snart!

Saknar min finaste syster!



               k o m m e n t e r a
               Just some thaughts... | Länka inlägget


Systeryster 

Saknar dig med!! Åh vill ha en rolig helg med min syster snaart! Hör av mig så fort jag vet.. Kraam

P.s filmen på Jimmy va hur rolig som helst! :D


2011-05-01 / 07:16:27
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: