29/4 - 11 - Bidde icket så mycket skönhetskväll..

2011-04-29
00:05:09
Jag glömde bort att vi skulle få besök och jag öppnade dörrn när jag hade på mig ett par strumpisar, en ful t-shirt och håret höll jag på att färga...Alle stod utanför och väntade på att få komma in.

Lägenheten var sprängd och jag tror att Jimpo va lite irriterad för att jag inte hade städat något...men skit samma ingen dog ju ;) Björn och Sandra kom och så for vi och köpte snacks.
Vi såg typ halva Hercules och snackade. Klockan blev 22.00 och folk som skulle upp till skola och jobb for och jag har nu pratat med Mirre =) Lyckad kväll med andra ord.

Det blir att städa och fortsätta min skönhetsdag på dagen i stället.

Go natt!





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: