8/4 - 11 - Dude ...what happened?

2011-04-08
09:00:25
Jag var inte nöjd igår eftersom att jag visste att jag skulle få mindre sovmorgon än vanligt...

Hade ställt klockan på 10.00 och kände att aaaas vad tidi9gt att stiga upp. Men nu sitter jag här vid datorn och har varit vaken sen 08.30 typ...vad hände?

Nog förstår jag att det solen som lyste in i fönstret men det har visserligen inte hindrat mig från att sova länge tidigare. Samma sak gäller katt-j*vulen som känner för att väcka mig 16 gånger i minuten genom att borra in huvudet i mitt ansikte...

Antar att jag bara kände för att stiga upp...men till vilken nytta egentligen? Nu har jag ju inget att göra...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: