7/4 - 11 - Snart helg!

2011-04-07
12:46:10
Jag är väldigt ofta ledig på vardagarna...

Och det är ju verkligen jätteskönt. Men att ha helg på vardagarna är ändå inte riktigt samma sak som att ha helg på..ja..helgen. När alla andra är lediga. Jag har sån kompis-abstinens nu så det finns inte! Och i helgen är jag faktiskt ledig! Men när jag är så sällan ledig blir det väldigt sällan att jag kan spontant göra något då helgerna brukar bli paxade i ganska god tid. Påskhelgen t.e.x, är paxad till en helg i stugan med mamma och pappa...

Jag har dessutom en Vännäs-abstinens och hade gärna velat åka dit den här månaden...men förutom påsk-helgen så är det ju bara den här helgen jag är ledig - och jag slutar 20.00(!) på fredagkväll =/
Vi vill ju gärna vara i Vännäs lite längre...Vi skulle typ vara framme i Vännäs klockan 00.00 och då är det ju bara att sova. Såå förhoppningsvis blir det väl Vännäs under maj då...

Nu i helgen är det planerad en utgång på lördag med jobbarkompisar. Det är visserligen inte till 100 % säkert ännu men jag hoppas - det blir bestämt idag.  I morgonkväll blir det nog bara att vara hemma(?) eller jag vet inte. Men jag vill vara med Jimmy i af - det är inte ofta han och jag kan ha mysiga uppesittarkvällar tillsammans.





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Åh, hoppas ni kommer till Vännäs snart.. Känns som evigheter sen man träffade er :) Jonah brukar prata om er ibland, så jag tror han saknar er lite också :)


2011-04-07 / 14:01:04
Blogg: http://dolphin.blogg.se/


Therese 

Jag jobbar till 18:00 på fredag iaf, men vill du hitta på nåt kan du ju höra av dig! bio eller vad som helst!


2011-04-07 / 19:09:35
Blogg: http://lipstickkiller.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: