6/4 - 11 - Ugh....

2011-04-06
11:31:03
F****************N!

Det var jättefint väder igår - och idag snöar det(!) WTF! ska det ALDRIG bli vår? SKa jag aldrig få ha mina läcka sommarskor på heltid? Gah! Jag är inte på strålande humör idag. Jag är trött som f*n,  jag har disk fulla köket att fixa samt att katterna håller på att driva mig till vansinne. Jag ska dessutom på jobbet very soon - too soon!

Kunde inte riktigt somna i natt - hade myror i benen eller något. Vred och vände på mig. Störde mig t.o.m på att Jimmys ben låg över halva sängen. (DEt brukar jag inte störa mig på) Nää nu ska jag ta mig lite käk och bara lugna ner mig så att jag inte är sprickfärdig innan jag kommer på jobbet...!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: