5/4- 11 - sluta mjaua jag har ju inte öppnat lådan än!

2011-04-05
10:50:09
Hehe - j*vla pusselspel...

Pusselspel är f*n farliga - och om ni inte riktigt förstår vad jag menar med pusselspel är det såna där "klicka"-spel där man ska lista ut hur man ska gå till väga för att gå vidare i spelet. T.e.x använda olika saker med varandra(Monkey Island är ett känt sådant)

Jag håller på att spela ett sånt spel nu på DS:et och det märks - för att det blir tyvärr så att det påverkar mig utanför spelet också. Typ när jag håller på att diska bort "Om jag tar ut kastrullen från diskmaskinen och stoppar in byttan  i stället så bör jag kan kunna gå vidare".

Och jag drömmer om pusselspel. Har legat hela morgonen svävandes mellan vakenhet och dröm. Jag höll precis på att undersöka en låda när Chomper kom in och började mjaua...suck - jag ville verkligen veta vad som låg i den där lådan - kanske något användbart? ;P

Jag har inga direkt roligheter att se framemot idag - blir att diska bort, rensa kattlådan och tvär-dammsuga. Sen klär jag mig och sen...har jag ingen aning om vad jag ska göra? =/ .....



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: