27/4 - 11 - Känner mig lite..ensam..

2011-04-27
14:54:46
Sitter och nördar vid datorn och läääängtar tills Jimpo kommer hem...

När jag tänker efter har vi haft väldigt lite ensamtid jag och han på sistone. Det har visserligen varit helt galet kul de senaste dagarna med familj, folk och vänner, men i dag känner jag att vi borde nog vara lite själva också.

Jag och Jimmy anpassar oss väldigt mycket efter sällskapet nämligen. Folk skulle nog bli väldigt förvånade om de såg hur vi är när andra inte är med. Vi tycker inte om att vara så där sjukt "Lovey-dovey" i andras sällskap, då vi själva är såna som stör oss på sånt. Då gör vi hellre tvärtom och retas med varandra och driver folk samt varandra till vansinne haha.

Men hemma, själva är vi faktiskt som vilket par som helst.
Vi pratar, myser, spelar spel, lagar mat, skrattar och är betydligt mer "Lovey Dovey" än när andra är med.

Just nu saknar jag väldigt mycket av just sånt, då det var ett tag sen sist. Dock vart Jimpo tvungen att jobba över och kommer inte hem så tidigt som jag trodde. Men jag ska då hinna göra mig fin, fixa mat, tända ljus och göra det mysigt då denna kväll är bäddad för bara oss två<3







               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: