15/4 - mot stan igen...suck

2011-04-15
15:15:32
Jag hade ju som tänk fixa mina grejer innan idag så jag skulle slippa göra något just i dag...

Men icket - idag blir det! Jag mååste hämta grejerna, för jag är hyffsat säker på att det är det som gör att jag har magkatarr...men det gör inte så mycket - jimpo har lyckats peppa upp mig =)

Vi storstädade idag jag och han och det känns så himla skönt. Då slipper vi tänka på det i helgen då jag ändå ska sova..dock känns det lite jobbigare att jobba natt i helgen, då jag fått nya arbetsuppgifter som jag dessutom inte kan...känns ju somsådär. Men har sovit längre och ordentligt så förhoppningsvis håller jag mig pigg i natt!

Wish me Good luck!




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: