14/4 - 11 - Goody...

2011-04-14
10:20:42
Jag for ju aldrig till Björn i går för att hämta grejerna...

Han var i Burträsk hela dagen, och jag orkade inte vänta i stan så det var ju verkligen ingen hit..och i dag har jag ju inte tid, jag ska tvätta hela dagen..åhh vad sugit...Jag kommer i af att behöva grejerna innan onsdag nästa vecka.
Jag känner mig ju lite handikappad(!) Tur att jag jobbar natt i helgen då kan man ju se ut hursom helst!


Längtar inte till jobb i helgen - dock är inget inplanerat i helgen på dagen och det är jag mest bara glad över. Brukar ju tvinga mig upp supertidigt då, och min kropp brukar inte riktigt palla. Speciellt inte nu när jag har hostan from HELL!









               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: