1/4 - 11 - Dags igen

2011-04-01
13:18:28
Jag som hade varit så duktig och vänt dygnet till dagtid igen...

Ska ut och jobba natt i natt igen så då var det ju bara att försöka sova så länge som möjligt idag - men inte mig emot ;) Att sova är en billig och skön hobby speciellt när sängen är skön och katterna är lugna och sover med mig.

Dock är det inte lika kul att drömma att man vunnit 169 0000 kr och vakna och inse att det bara var en dröm.


Nu ska jag in till stan(igen) för jag har ändå inget annat för mig. Jimpo slutar 15.00 i dag och vi ska tjollra tills jag måste fara och jobba. Känns toppen!



Bara JAG som tok-längtar till sommaren?

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Nej! Längtar grymt mycket efter sommaren!! Speciellt när jag ser dina sommarbilder som du lagt ut :)


2011-04-02 / 16:59:01
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: