13/4 - 11 - Hmm what do do...

2011-04-13
10:47:53
Man vet att det är en bra dag om man inte vet om man vaknade av den dryga katten eller att man helt enkelt behövde gå på toaletten...

Effektivt sätt att vakna på i af, och vakna behövde jag för jag har ju lite saker att göra i dag. Bland annat städa toan då jag var så duktig och tappade ut en burk med lila lös puderögonskugga över hela golvet - yay?
sen så måste jag diska bort.....(och vara arg samtidigt då vår käre kökscd-spelare kände för att krakulera ihop. Jag kan visserligen lyssna på cd, men USB uttaget verkar inte kunna funka. DEt suger för jag köpte ju eländet JUST för den anledningen)

Sen måste jag dammsuga soffan...det måste man göra varje dag har jag märkt om man vill ha den så där fin och ren. Jag fattar inte varför katterna ska vara iden..argh!

Sen blir det in till stan(igen) för att fara förbi Björn och hmäta grejerna - känns ju som sådär, hade väl helst hållit mig hemma för jag har ju inga andra ärenden på stan men aja...



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: