12/4 - 11 - Hade som inga planer...

2011-04-12
14:51:05
Jag har jobbat 4 timmar idag...

Jobbigt? Näädå, speciellt inte nu när man har slutat för dagen. Solen skiner fortfarande och jag har helg. Först var min första plan att städa lite här hemma, sen kanske fixa nån middag lagom till Jimmy kommer hem.

Men sen då? blir det ännu en filmkväll där sambon somnar för att han är så trött? F*ck that...

Jag åker in till stan om ca en halvtimme. Jag vet att Jimmy egentligen inte ville gå på stan för han är så trött men han kunde tydligen ändra sig så det var ju bra. Ska först fixa kattlådan sen blire ut i solen! Yeaaah!

Hade även tänkt att hämta mina grejer hos Björn men han skulle bort så det sket sig(damn, I need my stuff)





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: