11/4 - 11 - fira!!

2011-04-11
12:20:49
Yay! Idag ska vi till Ske-hamn för att fira finaste Ewe!

Vi åker klockan 15.oo. Det är ju egentligen snart och jag sitter fortfarande vid datorn i pyamas. Men det går ju snabbt att klä sig =) Och så är det inte så mycket städ i dag bara lite disk att diska bort =)

Jag och Jimmy storstädade igår, så himla skönt! Synd bara att jag dragit på mig (ännu!) en j*vla förkyldning...
Jag snorar och har mig - tror ärligt att det är något fel på mitt immunförsvar!!




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Tusen tack för allt!!!



Jag håller med dig, mitt immunförsvar är helt åt helvete nu :( Jag har ingen aning om vad som har hänt. Skitstörigt är det!


2011-04-17 / 10:38:13
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: