tiden går fort...

2010-09-09
16:04:10
Do'h i morrn natt blire jobb igen...

Jag som trodde jag skulle vara ledig lääänge. Det har jag ju iochförsig varit men det känns mycket kortare =(
Fast jag har ju hunnit lite grejer, bland annat varit social, och det var ju ett tag sen...fast jag skulle ju göra en massa annat också? (Typ göra serier, sträck-se hela Full metal alchemist-Brotherhood, umgås med Jimpo..m.m)

Aja...just nu var planen att städa, så att Jimmy inte få dåndimpen när han kommer hem xD
Och laga nån vettig mat om jag nu orkar det...vi får se =P

Tack Emelie för all hjälp jag fått, haft en toppendag idag =)




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Emelie 

Det var då värst vad jag bröstar upp mig på den där bilden! Haha :)



Äsh, inget att tacka över, det var bara roligt. Men tack för en jättetrevlig dag :)


2010-09-09 / 18:33:07
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: