spännande dag?

2010-09-08
19:12:27
Nope inte det...

Eller ja, gå och fika med Mirre var ju inte dumt =) Fick ta igen lite, dock var det bara jag som babblade på som vanligt xD Nu sitter jag bara vid datorn och sträckläser manga, as if there were no tomorrow..
Jag som hade tänkt va social med min sambo i kväll O__o

Hehe, icket det, men sen...kanske..vi får se ;P

Nu blire "middag" eller rättare sagt te och äggmackor hoho xD Livet är allt bra lyxigt ibland ^^



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

aw, va mysigt! Jag vill också vara med er!

Tänkte på det nu idag senast att jag behöver miljöombyte, komma ut från lägenheten lite!

Gå på stan, fika eller vad som helst! :)


2010-09-08 / 21:12:51
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: