skakis

2010-09-05
22:54:49
Så fort jag och Jimpo små-städat lite blev jag på betydligt bättre humör ^^

Efter vi ätit och sett några avsnitt Family guy for jag själv till ÖB för att hitta gröna prydnadskuddar!
Dock fanns det bara 1(!) av de jag ville ha, och man måste ju ha två annars funkar det ju lixom inte xD

Dock helt tomhänt var jag ju inte när jag kom hem, köpte två stycken sovkuddar i stället, det blev bra det.
Sen fick jag den galna idén om att måla blommor på väggen i sovrummet, and so I did.
Ser riktigt bra ut på långt håll!(Note: LÅNGT HÅLL, DONT GO TO CLOSE!)

Men tiden bara sprang förbi, och hann inte vila speciellt mycket innan jag vart tvungen att åka på jobbet.
Känner mig illamående, yr och lite skakis. This is resault of "Aunt Flow", för mycket energidrinkar och tok för lite sömn....I morrn ska jag sova länge dock hade jag tänkt =)

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: