Serie: Gloria

2010-09-09
18:23:55
Jag har en serie här hemma i min lägenhet som ligger och skräpar. Den finns även i mitt huvud.
Huvudpersonen heter Gloria och allt och alla som kretsar kring henne baseras löst på mig.
Vissa saker är mer likt andra inte.
Gloria har funnits i mitt liv sen jag var 16 år gammal. Jag har skrivit ner över 100 sidor serie men det finns mer plats för henne i min tröga skalle. Det är nu hon ska ut tänkte jag.

Jag känner inget annat än stolthet när jag tänker på Gloria och hennes liv. Därför ska jag f.o.m nu publicera serier på bloggen, som jag gjort om henne. Dok blir det engelska då jag lägger upp dem på mer internationella ställen.  Uppdateringen kommer dock att bli seg känner jag, då det är tidskrävande med serier. Men jag lägger upp den första jag gjort alldeles strax. Först, en kort presentation:




Det kommer fler karaktärer men det är ett tag kvar så vi nöjer oss så framöver ^__^

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Mille 

Hahahaha men herregud, det där har jag verkligen förträngt :D Haha började nästan gråta av skratt när jag läste det där ;D Gud så dumt gjort att bara lämna dig där, evil children alltså... Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det!! ;)


2010-09-09 / 20:10:31
Blogg: http://marcuswikstrom.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: