Sammanfattning av Stockholmsresan:

2010-09-27
19:15:26
Stockholms:

Godaste? Ben n Jerrrys så klart! Smakade det för första gången  iStockholm på Gamla Stan
Sötaste? Honey, Daniel och Ninas söta vovve!
Sämsta inköp?
När jag köpte en Final-fantasy figur, öppnar den när jag kommer hem till Nina och Daniel och inser att jag måste måla den själv...
Bästa inköp? När jag åker tillbaka till butiken och byter tillbaka Final Fantrasy-figuren hittar jag Kingdom Hearts-T-shirten! Kan inte vara annat än ödet?
Roligaste? Festen på lördagskvällen!
Jobbigaste?
All väntan...helt i onödan
Upplevelse?
Ben n Jerrys igen dårå =P Deras glassar är som en skänk från ovan!
Överraskning?
Smidigheten mellan incheckning/flyg/tunnelbana/pendeltåg och buss
Smartaste?
Stockholmskortet!
Läskigaste?
...när man inte hänger med när alla går ut ur tunnelbanetåget...utom jag, som åker iväg till något annat random ställe med en mobil utan batteri...
Lättnad?..
.När Jimmy kommer efter i ett annat tåg och hittar mig
Äckligaste?
Den friterade tufun på den japanska restaurangen...ueeää
Bästa butik:
Science-fiction-butiken helt klart
Dyraste:
Veg.buffén(men den va hysterisk god, synd bara att man inte kunde äta lika mycket som det kostade)
Ondaste:
Mina stackars fötter och tår...tur att man får nageltrång när man ska vara i Stockholm?








               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: