Sååå trött...

2010-09-12
15:16:08

Har inte varit så här trött på heeela helgen - jag vet int varför O__o


Jimmy har väckt mig 3 gånger idag - det kallas ONDSKA!
Eller också är det för att jag bett honom göra det, kommer inte riktigt ihåg...

Hursomhelst när jag kom hem i morse såg lägenheten sprängd ut - HAHA tänkte jag. nu är det MIN tur att gnälla över att Jimmy städat dåligt. Jag hittade dessutom en flaska med något gult i som stod på databordet.

Jag väckte Jimmy och frågade vad som var i flaskan.

Jimmy:
- Det är urin....
Jag: - Vaaa??? Visst driver du? O__o
Jimmy: - Nää, jag orkade inte gå på toa igår.
Jag: - Fyyy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, va äckligt!! *Snark*

Vaknade vid 12.00 igen och såg Jimmy komma med den äckliga flaskan i handen, men det gula i.
Han började dricka...

Jag:Va faaaan gör du?
Jimmy: - Du trodde väl ändå inte på att det var kiss i flaskan?
Jag: - Neeee... O__O Men vad är det i då?
Jimmy: - Vinäger....
Jag: - Det är väl ändå inte heller så normalt? *Snark*

Har nu vaknat för sista gången och kan inte gnälla över städningen längre då Jimmy har städat medan jag sov. TUSAN! Däremot lagar han tomatsås åt mig. Trodde jag. Det smakar Korv Stroganoff! Han har hett Fejcon i.
(Allså fejkbacon)

Jag: - Jag tycker inte om fejcon!! >__< Det smakar ju korv!
Jimmy: - Det har du ju aldrig sagt!
Jag "Men va spelar det för roll??




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Sara - Ensamstående mamma 

Och vad är fakebacon? :S


2010-09-12 / 16:43:58
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: