Redo!!

2010-09-14
14:44:23
Haha, nu är jag färdig! Klockan är snart halv tre dock...suck

Japp har nu varit duktig och badat, duschat, tagit på mig kläa, sminkat mig, valt kläder, fixat kläderna, diskat bort, sopat ihop sandlådan på toaletten, bäddat och ätit ostkrokisar till lunch!

Nu ska jag in till stan hade jag tänkt!

Först måste jag bara inflika om jag och brevbärarens förhållande.  Efterssom Jimmy har en massa skumma affärer på internet, så har alltid brevbärarn med sig paket till oss. Dock får paketen inte alltid plats i brev-inkastet.

Men det är tur att brevbärarn lärt sig att jag ALLTID är hemma den tiden han kommer..oavsätt.
Så han plingar på, han säger hej, ger mig paketen, jag säger hej, jag tar paketen och säger hejdå och TACK så klart...Tänk om jag inte varit hemma. Vad han Jimmy gjort då? Hans skumma affärer skulle vara nedlagda för länge sen that's for sure!

Bara igår fick vi ett paket.
Jag är otroligt stolt över att vi(JIMMY) varit med i en tävling på internet.
Detta har resulterat i att vi (JIMMY) har vunnit ett pris. Nämligen denna:



Om ni inte ser det så är det ett badlakan! Med choklad.............
Nästa gång ska jag se till så att vi (JIMMY) vinner ett badlakan med smaken MINT, då detta är min favorit!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Meh vadå, varför får du alltid paket? :P

Jag vill också ha paket!



Ooh vilken handduk! :D


2010-09-15 / 11:47:34
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: