nya ringar ^^

2010-09-13
21:39:06
Jag och ringar liksom.

Jag köper dom.
Sen tappar jag bort dom...
....eller också går dom sönder.

Därför beslutade jag mig! Inga fler ringar! I alla fall inga rosett-ringar!!

Vad tror ni inte jag hittade? 3 ringar! På Lindex! Varav 2 av dom var rosetter. En med en panda på!!
Det var lixom ett MÅSTE.

Jag var nervös som f*n när jag skulle berätta för Jimpo om de nya ringarna:
Jag: - Ehm..Jimmy?
Jimmy: - Jaa?
Jag: - Jag har gjort nå dumt..
Jimmy: - Vad har du nu köpt?
Jag: - Jag har köpt..ehm..ringar?
Jimmy: - Men du sa ju att du inte skulle köpa sånt tjoller! Kostar en massa plus att du förstör dom ju bara!
Jag: - Jomen....en hade ju en panda på!
Jimmy: - Jaha?
Jag: - Jamen, jag fick ju 3 ringar!!
Jimmy: Aha....?
Jag: Tittade först på EN ring som kostade 50 spänn! Men nu fick jag ju 3! För 40 SPÄNN!
Jimmy: - Jaha, jamen det var ju bra.

SUCCESS!!!

Ja just ja här är ringarna:

Tagna med min värdelösa mobilkamera. Men det 3 ringar. 2 rosetter. Och en PANDA^__^





               k o m m e n t e r a
               SHOPOHOLIC | Länka inlägget


EMMA HJÄRTA EMIL 

- jag har haft en superbra måndag!

allt bra med dig?


2010-09-13 / 21:40:12
Blogg: http://gyllenhammar.blogg.se/


Ewe 

Vilket kap!! :)


2010-09-14 / 11:15:53
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: