Måndag!!

2010-09-13
21:03:29
Nu har vi kommit hem från bion.

Det blev "I Rymden finns inga känslor" Återkommer med vad jag tyckte om den sen =)
alltid kul att få göra spontana å roliga grejer på en måndag. Moi är visserligen ledig i morrn så lite småhelg är det ju för mig...men ändå!!

Nu vill Jimmy helt plötsligt vara duktig och börja städa och ge mig dåligt samvete för att jag sitter vid datorn O__o
Men va f*n varför ska "måndagsmyset" helt plötsligt ta slut bara för att bion är över?

"Låt skiten va!" säger jag bara. "Så tar JAG hand om det i morgon!"

Dock så tvivlar han på att jag verkligen kommer att städa i morgon O__o..

Och det gör faktiskt jag med...






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: