Lite småsjuk..?

2010-09-15
21:18:26
Eller också inbillar jag mig....

Men nånting i min mun/hals känns inte okej. Slemmigt och äckligt. Sen är jag f*cking sinnessjukt trött.
Jag brukar vara trött. Men inte SÅHÄR trött. Känner mig bakis, och det är jag faktiskt inte. Den här gången.

Jag har ju ändå sovit i 8 timmar, det borde ju räcka? Har hållit på att somna vid datorn. Orkar knappt lyfta musen.
Nää det är nog den där sjukdomen jag väntat på efter att jag rensade kylen FROM HELL, som spökar .

Med tanke på hur mycket äckel det var där inne så bör jag väl ligga för döden snart dårå!
Nää i kväll blire att ta på sig pyamasen, krypa ner i täcket hos Jimpo och se nån film tills jag somnar.

Kanske att Jimpo kan ordna fram lite kvällsfika till mig? Typ te skulle sitta fint.
Bäst att han och katterna uppför sig i kväll då, så de slipper var sitt kul-hål i nacken!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


juliasbullar.blogg.se 

sv; absolut de ska jag! :D



linnet är från gina tricot, 129kr tror jag. svinbilligt.


2010-09-15 / 21:51:40
Blogg: http://juliasbullar.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: