level 5

2010-09-19
20:20:53
Åhh när vi satt och spelade Rouge Galaxy så blev jag i princip sinnessjuk när jag hörde "the battle theme". Det var såå likt ett annat battle theme som jag hört från ett annat spel.

Jag låg och grina för att jag inte kunde komma på vad det var för spel!!!
Jag frågade då Jimpo om han visste, men han sa att han inte tänkte på det.

Men det hade han gjort. Han höll också på att bli sinnessjuk, och ingen av oss kunde koncentrera oss på spelet!
Tillslut kom HAN på det! Dark Chronicle!!! Sååå klart! Att inte JAG kunde komma på det är ju lite frustrerande...
Och båda spelen är ju gjorda av Level 5 så det var ju inte så konstigt...

Men nu har vi äntligen fått det ur världen, och det känns såå skönt.
Nu kan man koncetrera sig på spelet igen ;)


Dark Chronicle:



Rouge Galaxy:

               k o m m e n t e r a
               Intressen^^ | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: