Kort visit

2010-09-07
13:33:20
Duuuuuuuude, det är INTE kallt ute idag =/

Jag som hade på mig både vantar, öronmuffs och tjockjacka när jag gick till bussen O__O
Va faaaan, jag VILL ju ha höst nu med mysiga, varma kläder, mörker och kyla! DO'H!

Oh well, life goes on. Det blev en kort visit på stan i dag, då jag endast gjorde saker som jag SKULLE göra.
Att fixa ett nytt leg t.ex, mitt gamla håller på att gå ut(och nej ag HAR inget körtkort, hur dags det än må vara)

Sen gick jag och köpte en tavla som vi ska sätta upp. Dock är det inte själva tavlan jag är ute efter utan själva ramen(det som var i ramen var en bild från "Cars") Det lustiga var dock att tavlan var billigare än att köpa bara ramen..wierd... hursomhelst så har jag det som ska i ramen hemma. Jag har redan en komplett tavla sen tidigare men jag BEHÖVER två, det är viktigt xD. Dock när jag kommer hem ser jag att det är samma storlek, men inte samma modell på självaste ramen O__o Kanske ingen som märker?......ehum.

Men att sätta upp tavlan lämnar jag till Jimmy. Förstörde två tavlor förra veckan så det är nog lika bra xD
Men nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på, jag städade ju igår!! Panik!

Man kanske ska börja göra middag redan nu?


På tal om middag, så blev jag tvungen att lägga upp en bild på vår lyxmiddag igår:



J*vla Jimmy som ska peta i maten >___<

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: