höstsjukan är här!

2010-09-28
22:53:03
Hur kommer det säg att man är långledig ett tag, och det första som händer när man kliver in på jobbet, är att man blir sjuk?

Japp höstsjukan är här! Woopeedoo! Min näsa rinner, min hals j*vlas och kroppen värker. Har suttit och snytit mig vid datorn idag och äcklat ner allt jag rört vid. Hade inte feber unbder dagen men nu har den kommit, jajjemän, så ingetjobbande blir det för migt i morrn. Jag vill ju kurera innan jag ska få vara ledig hade jag tänkt för det är viktigast!

Jag blir alltid sjuk vid den här tiden på året September/Oktober.
Se mitt inlägg i Oktober - 09, då jag trodde att jag kanske hade svinsjukan då jag mådde piss i en vecka----> sjuk.



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: