Hemkommen

2010-09-14
19:20:39
Åkte egentligen till stan i onödan >___<

Jag trodde jag hade planerat allt pefekt, men polisstation där jag skulle hämta "leget" stängde klockan 15.00 O__o
Inte 16.00 eller 17.00 som normala ställen gör utan 15.00. F*cking Retards!

Men det blev att gå på stan i stället dårå. Skulle köpa hårfärg till mig men jag kunde aldrig bestämma mig för vilken jag skulle ha, så de blev ingen. Däremot köpte jag en åt Jimmy hehe. Ska färga håret på han antingen i kväll eller torsdakväll, få se.

Sen vare en massa klänningar vi tittade på, men de dög inte.
Men trevligt hade vi af, och det är det som räknas.

Har i af nyss ätit en god middag bestående av baguett ^__^ Och sen var ju glassbilen förbi så då vart vi tvugna att köpa lite glass :3 Så nu ska vi äta glass, se på film tända ljus och njuuuta resten av kvällen!!



Fan det började ila i tänderna när jag åt baguetten...skulle kolla om det blev bättre med att äta en glass.
Det blev det inte...


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: