Grattis mamma på 50-årsdagen!!

2010-09-18
12:41:59
Mamma fyller 50 år idag. Jag hoppas att dagen blir fantastisk =)

Min mamma är en speciell sådan. Det finns inte en dag som hon inte funnits där för mig.
När problemen knackat på dörren har jag alltid fått vända mig till mina fölräldrar, och tagits emot med öppna armar.

Därför har jag lätt att ta dem allt förgivet.
Jag glömmer bort, att hos min mamma finns även önskningar och drömmar.
Jag hoppas att du nu får njutning av den Spa-weekend du och pappa så mycket förtjänar!
Vi barn tror att det var den perfekta presenten!!

ÄLSKAR DIG MAMMA!




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Lizzy 

sv: Nej, jag skulle aldrig betalat för att se den (vi såg den inte på bio). Typ allt bra finns med i trailern. :)


2010-09-18 / 18:19:34
Blogg: http://muzicme.blogg.se/


Emelie 

Vilken tur vi har som ha så fantastiska föräldrar!:)Hälsa grattis till din mamma från mig!


2010-09-18 / 18:24:23
Blogg:


Ewe 

GRATTIS till mamma :)


2010-09-18 / 22:46:40
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: