Det här med...

2010-09-14
01:07:38




Jaasi gott folk. Någon fler än jag som är beroende?
Av hångel allså? Den bästa medicinen EVER!

Om jag fick bestämma skulle jag hångla till livets ände.
Tyvärr så är man ju TVÅ(!) om hångel...vad jag hört i af?

Men så fort jag vill så blire inge av. O__o

Alltid dessa ursäkter. "Trött" "Ont i huvet" "Inte lust"

Sen ska det planeras in tydligen. "Vi tar det EFTER filmen!" Spontanitet, någon?
Men för att man ska måsta få lite hångel säger man "Jaja, visst lovar du!"
Man taggar som f*n och glömmer bort filmen xD

Sen är det dags! Äntligen lite hångel!
Då får man höra "Men, Anna du luktar ju APA! Gå och borsta tänderna!"

O____o The moment is ruined...

Han luktar inte heller rosor och liljor twentyfourseven ur käften....
men det skiter väl jag i!
LOVE CONQUERS
ALL LIXOM!

Men ja det blev i af att gå och hälla i sig en tub med tandkräm..komma tillbaka och redo för omgång 2.
Då är klockan 00.30 på natten och grabben ska upp om 4 timmar.

Better luck next time.





               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Anonym 

Svar: haha precis! Så jävla störande är det.

Menar, det tar högst 2 minuter att läsa igenom ett inlägg och kommentera där efter. Men nejdå, här skriver vi texten en gång, kopiera och skriver till 40 andra!


2010-09-14 / 01:45:05
Blogg: http://sheeskake.blogg.se/


Ewe 

haha aw :( Det är inte lätt alla gånger.

Och det som är så mysigt!!!!!!


2010-09-14 / 11:16:47
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: