Blev lite sugen...på Altier Iris!!!

2010-09-07
23:51:46





Altier Iris 1 och 2. Vilket lyckorus! Blev grymt sugen på att spela dessa två spel.

Spelen har ALLT som jag vill ha. Sån där söt RPG i äkta anime-andra. Egentligen inte SÅÅ orginella spel när det kommer till karaktärer och stidssystem, men jag vill helst ha det så. Men när det gäller just att alkimera(säger man så?) saker så tar dessa spel detta till en högre nivå än andra spel.

Den härliga grafiken, och underbara musiken sitter aldrig fel. Å jag vill spela dem...typ NU!


Altier Iris 1

9/10
(Ej full pott p.g.a Lita, en lite lätt enerverande karaktär)



Altier Iris 2

9/10
(Ej full pott p.g.a ett slut jag inte var helt nöjd med xD)








               k o m m e n t e r a
               Intressen^^ | Länka inlägget


Anonym 

Då är vi två. Jag fick en så sjuk upplevelse en dag. Jag gick i gamla stan och såg ett sånt där piano som han köpte och det bara ryste i kroppen. Jag mådde illa och tänkte på Peter och Petra. Astrid Lindgren var en bra författare men hon var också expert på att träffa ömma punktar. :P

Grafiken i spel gör väldigt mycket. :P


2010-09-08 / 11:07:19
Blogg: http://tvminnen.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: