9/9 - 10 - Hata Photoshop!

2010-09-09
01:50:34
Jag suger på sånt där - och sitta och måla i 50 år, hur orkar folk?

Jag gillar att rita serier men det tar ju såån tid =/ Det värsta är ju att jag försöker hitta genvägar hela tiden.
Det slutar bara med att jag slarvar =( Jag är en slarv-MajaHATAR att försöka åstadkomma något snyggt och välgjort. Jag har inte tålamodet. Det här med slarv får helt enkelt bli min grej!

Nu är skiten klar i af...trots mitt slarv kan jag inte annat än att känna stolthet i magen =)
Och det måste ju vara bra i af? Ska lägga upp senare det jag gjort, men det blir en egen kategori för sig!
Yeaah!

Fast mitt målande i kväll har dock resulterat i att jag inte hunnit mysa med Jimpo nånting =/
Inte bra, iiinte braaa....



Hur gör proffsen? =/


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: