7/9 -10 - Klockan är 01.30(!)

2010-09-07
01:30:15
Ohh jag som brukar vara trötter vid den här tiden xD

Har ändå hunnit mycket idag "stolt"!
Jimmy satt vid datorn och var trött och slut, medan jag var glad och utvilad.
Jag tog mig en dusch, gick runt och städade och nynnade på nån låt...jag började sen göra värsta goda, tidskrävande middagen på en MÅNDAG(!)
Men ni vet, JAG har ju helg nu ;) Ganska länge också...så det är fredag för mig med andra ord!

Det var så fantastiskt att känna orken! Att få ha det fint hemma, sen att få sitta och äta vettig mat tillsammans.
Det kändes så fantastiskt! Nää hemmafru på livstid det hade varit grejer det ;P

Dock så var Jimpo trött =( Så trött och lite gnällig! Vet inte om jag kan placera honom i "3-årings-gnäll" eller "tjejgnäll" Jag själv är ju faktiskt jättegnällig och vill ofta ha uppmärksamhet.

Så jag tänkte att lite rättvisa ska det väl vara, så jag försökte att inte bli irriterad och gav honom så mycket uppmärksamhet jag bara kunde...
Han skyllde på att han var trött. För det var han. Riktigt, j*vla TRÅK-trött.

Jag hade ju planerat kvällen för oss: vänta på att det skulle bli mörkt, tända ljus, sitta i soffan, inlindade i en filt, spelandes tv-spel och sen avsluta kvällen med en film i vårt mysiga sovrum(självklart ljus där också)

Men Jimmy låg bara och klagade på hur trött han var, och att han inte alls skulle va nå kul att umgås med O__O

Happ, tänkte jag, då flyr jag fältet! and so I did! Bror min hämtade upp mig, och vi for till Bodan med Sandra, Stina och Benne och fiskade. Det var bara Benne som fick fisk, en gädda som han slängde tillbaka O__o
Vi for sen hem till brorsan, tryckte onyttigheter och såg skräckis! Alla var trötta utom jag förstås.

Nu är jag hemma och jag tänkte att jag också skulle sova..men jag är ju inte trött, så varför skulle jag?
Men jag längtar efter Jimmy, så bara ligga bredvid honom gör mig kanske trött?

Egentligen tänkte jag lägga upp bilder, men min mobil dampa sig idag, därför blev det inte kort tagna varken på min tjusiga middag eller fisketuren =(

Åhh det känns som att jag har såå mycket att skriva om hela tiden, men det skulle bli för mycket inlägg och för långa =( Inte bra...


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Underbart att ha sån energi :)!

Ja men eller hur, jag skulle lätt kunna tänka mig att vara hemmafru :P Så jävla skönt!



Haha Mirjam undrade också när de va inflyttningsfest, Joel sa att han vet inte om det gills men vi kan ju ha fest ändå ;P

Dock är det nog ett tag bort, jag har ju 1. inte ens flyttat hit mina grejer, förutom kläder då! och 2. det är craaaaazy på skolan nu så jag har så jag drunknar !!


2010-09-07 / 07:08:57
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/


Haval B Aziz 

Halloj, vad hittar du på för skojs?, kram på dig


2010-09-07 / 10:28:32
Blogg: http://havii.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: