6/9 - 10 - Good morgon!!!

2010-09-06
16:01:17
Om ni undrar varför jag sov så länge idag kan jag ju säga att i natt var den tuffaste natten hittills

Egentligen var det meningen att jag skulle in till stan idag för att kolla ramar...men jag orkade inte. Jag har varit heeelt galet trött i natt. Jag har nog inte sovit tillräckligt i helgen. Men nu är jag ganska utvilad, har sovit ca 7 timmar =) Och eftersom att jag är ledig i morrn så tyckte inte jag att det spelade nån roll ^^

I morse när jag kom hem så ville jag direkt till sängen men det var dock lite grejer som jag vart tvungen att fixa...när jag skulkle försöka mörklägga rummet t.e.x gick fästet till gardinstången sönder O__O
Den åkte inte ner, utan jag la den i ett läge så att den inte skulle ramla...men I FALL den skulle göra det var jag tvungen att lägga bort de grejer som var under den. Typ mina fina kinesiska kejsare som jag fått av mor och far!

Nää nu ska jag piggna till, städa och laga mat. Jimmy jobbar hela veckan så nu ska jag få vara hemmafru!
Få se om jag lyckas med det?



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: