5/9 - 10 - Soon, very soon

2010-09-05
14:53:00
Det har varit lugnt, även i natt...


Dock så har jag varit mörkrädd hela natten, och satt och sjöng för mig själv 12 timmar i sträck för att inte höra andra konstiga och läskiga ljud...Sen var det en massa program som ville j*vlas med mig på datorn =/
Ursch så irriterande!

Förhoppningsvis fungerar allt som det ska i natt så jag har 100 %ig sysselsättning! Vore ju bra det!
Jag steg upp så tidigt som 13.00 idag - kunde inte sova.
Aunt Flow kom på besök i natt, och jätteoväntat var det ju inte direkt eftersom att jag hade PMS hela förra veckan...
Men tyvärr får man ju ont i magen i samma veva, och jag känner mig just lite "sjuk". illamående, trött och slut.

Samtidigt har jag lite inre stress eftersom att lägenheten ser sprängd ut och jag orkar inte städa.
Om ca 5 timmar ska jag åka  och jobba igen, men snart, snaaaart har jag helg och då får jag nog orken tillbaka!!

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: