4/9 - 10 - Flumflum

2010-09-04
23:14:09
Hade en bra natt i natt - ganska chill...

....förutom att jag var galet mörkrädd vill säga och hörde en massa konstiga ljud utifrån och inifrån.
And we can only blame ONE person for this! ;)

Men det var skönt att komma hem, dock var det svårt för mig att sova då jag var alldeles för peppad för lördagen! Jag lyckades somna vid 09.00-tiden, och vaknade vid 11.00! Jag kunde ju inte somna om.
Jag började direkt babbla med Jimmy om hur vi skulle göra i sorummet.

Han tyckte naturligtvis att jag skulle somna om igen...men jag visste att om jag gjorde det skulle jag ints stiga upp förrän nån gång(!)Och jag hade ju dessutom planerat in en dejt med Evelyn i dag, då jag inte träffat henne på ett bra tag..då kan man ju faktiskt inte sova bort dagen.

Men jag vet inte riktigt vad jag gjorde, men jag satt och gnydde om de fula hålen i väggen, i sovrummet.
Tillslut sa Jimpo att vi skulle åka iväg och köpa spackel, and so we did.
Älsklingen började sen direkt med att spackla igen hålen och nu ser det MYCKET bättre ut=)

Sen ringde jag Evelyn och vi åkte in till stan och träffade henne.
Vi for runt på stan, sen Jacks, Myrorna, Coop och Jysk.
Jag fundande nya fina saker till sovrummet! När vi sagt hejdå till Evelyn började genast pysssla.

Och nu är sovrummet en dröm! Jag är verkligen supernöjd!!
Och när jag väl var nöjd, smög tröttheten på en...batteriet var slut helt enkelt och jag la mig ner i sängen i det nya sovrummet. Jimmy gav mig en puss på kinden och lät mig sova i två timmar.

Under tiden for Jimmy och köpte energidrinkar åt mig ^__^ Min bästaste kille!
Ingen ställer upp som han!

Nu är jag speedad på Energidrink och det känns som att jag fått en hjärnblödning O__o
Men det är lugnt i telefonen, och måtte det inte komma spöken i natt heller.
Tur jag har Jimpo att ringa i fall att :3

               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Ooh va roligt!

Du måste ju lägga upp bilder på hur det ser ut nu!! :D

(egentligen borde jag säga; jag måste få komma och se hur det ser ut nu! Men vi vet ju alla hur svårt det är att tajma in! :/ )


2010-09-05 / 13:18:53
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/


Emelie 

är Evelyn i trakterna? Jag är gärna med om ni ska hitta på något snart... Va fint det blev i sovrummet med blommorna! Inte dumt :)


2010-09-05 / 20:32:27
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: