3/9 - 10 - sovit 12 timmar

2010-09-03
13:13:25
Hmm, undrar om det är något fel på mig?

Jag skulle ju hålla mig vaken i går för att lära mig att va vaken på natten.
Men icket, var riktigt j*vla trött vid 00.00 och somnade direkt jag la mig i sängen. Mycket märkligt...

Sen ställde jag ingen väckarklocka idag och jag sa att Jimmy inte fick väcka mig då jag behövde sova ut.
Vill ju inte bli trött i natt när jag ska vara vaken...

Så jag lyckades sova - till 12.00!(katten väckte mig) Har sovit 12 rimmar igen...och om jag inte tvingat upp mig då hade jag säkert sovit ännu längre. Möjligt att jag kanske behövt det? Men man vill ju inte missa dagen heller!
Jimmy är hemma idag så man ska ju passa på att umgås nu för det blir ju inte så mycket sånt i helgen eller nästa vecka...

Jag har tvingat Jimmy att göra sig fin för min skull i dag ;) Ta en dusch, raka sig, he på sig lite go-parfym, ta på sig lite snygga kläder ;) Naturligtvis ska jag göra samma för honom ^^

Men tyvärr tickar klockan och jag ska börja redan klockan 19.00 för att hon som jobbar till 20.00 är sjuk idag.
Såå typiskt...Men vi ska göra det bästa av situationen och ha en trevlig dag.

Möjligt att jag kanske ska baka lite matbröd idag om jag har orken?
Blir nog en toppendag!


               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: