2/9 - 10 - Familial Love

2010-09-02
13:07:07
Min familj...

J
ag har fantastiska vänner, en underbar pojkvän....
Men även den bästa familjen...

Min familj har känt mig hela deras livdstid. De vet ALLT om mig. Hur jag fungerar.
De peppar, stöttar och säger till mig när jag gjort något fel.

Har pratat med min mamma idag om saker och ting och genast känns det bättre.
Hon är som en bästa vän och en mamma i ett!!

Jag har längtat efter mamma och pappa! Har drömt om dem mycket, och vi har träffats lite nu p.g.a mina arbetstider. Men förhoppningsvis blir det ändring på det =)

Mamma, pappa, mina syskon!
I love you so much it hurts!






               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Syrran 

Love u tooooooooooooooooooo...jättemycket och saknar familjen med!

Kraaaaaaam


2010-09-02 / 15:36:30
Blogg:





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: