28/9 - 10 - Flitigt värre!

2010-09-28
11:38:17
Oj nu har man varit duktig, minsann!

Stått och gjort egen broccoli-gratäng så här tidigt på morgonen( 11.30 är tidigt för MIG)
Väldigt ambitiöst må jag säga!! Vi har ju ingen mat hemma nu, och när ska jag laga mat då?
Klockan 22.30 när jag kommer hem?

Jimmy ifrågasätter nämligen varför HAN ska laga mat klockan 17.00 när jag kan laga mat klockan 12.00?
Han ser tydligen inte det vettiga med att HAN lagar mat vid middagstid - både till MIG och till han...
Men jag är ju likadan!

När vi jobbar så olika som vi gör ser vi inte det vettiga att laga mat till oss båda, utan latar oss och gör nudlar varförsig...Men nu ska det bli ändring på det tycker jag!!

Eftersom att jag är duktig i dag, får han vara det i morgon.

Om jag sätter en liten fin lapp i gratängen, och skriver hur mycket ja älska han, kanske han lagar mat till mig i morrn? I värsta fall kommer han inte ens att öppna kylen när han kommer hem, då han mest bara sträcker sig upp i skafferiet efter nudlarna...hmm, bäst jag ringer.



Cook or die!



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


Ewe 

Broccoligratäng är jättegott! Ett tips är att blanda broccoli och blomkål :)


2010-09-28 / 15:15:52
Blogg: http://evelinaburvall.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: