22/9 - 10 - håhåjaja

2010-09-22
12:03:56
Har suttit och läst bloggar om Sverigedemokraternna och allt var det heter.

Vilket j*vla rabalder det blev! Trodde verkligen att det skulle bli ett
"Okej, va kul Rött vann" eller "Jahapp blev det blått igen, oh well..."
Men neeeej nu är det katastrof över hela landet!
För att SD kom in i rixdan!

Som ni förstår så är jag inte ett dugg intresserad av politik...men nu måste man ju tydligen vara det, då det inte snackas annat! Jag är inte insatt nånstans och har inte läst på om Sverigedemokraterna heller, så EGENTLIGEN ska jag ju inte uttala mig...

Det enda jag tänker på just nu, är att det är många som tycker att det är jobbigt att skylta med att ha på sig en Sverige-tröja t.e.x, för att de är rädda att tas som nazister. Eller om man har rakat av sig allt hår.
Eller om man sjunger Nationalsången. Vi svenskar gillar inte att skylta med Sverige!

Sen kommer det ett parti, som heter Sverigedemokraterna som hamnar i Rixdan, som dessutom har ett förslag om att MINSKA invandringen i sverige(sen vet jag inget mer)

Det klingar negativt i mitt öra. Ännu en anledning till att man inte är så förtjust i att skylta med Sveriges flagga.



               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: