21/9 - 10 - Vardagens besvikelser

2010-09-21
19:42:57
Trots att vardagen kan vara väldigt trevlig ibland kan den även bjuda på en rad besvikelser...

Följande besvikelser har jag varit med om idag:

*Vaknade av en krash och vår fina Ikea-lampa for i golvet...Tack så mycket kattj*vlar!
*Hade fått för mig att jag kanske skulle få gå hem tidigare för en gångs skull...
*...men då ringde Helene som jobbar kväll och sa att hon hade magsjuka, så det var bara att glömma!
*Pushning från chefen att jag skulle vara tvungen att jobba över idag till klocvkan 20.00 på grund av detta.
*Jag stenvägrade, men fick så klart dåligt samvete
*Måste jobba kväll i morgon dock, bara för att jag vägrade idag...
* Kom hem och insåg att det luktade kattbajs
*Öppnade kylen och hittade INGET
*Var tvungen att åka och handla(därmed försvann en timmes tv-spelande)
*När vi äntligen kommer hem säger Jimmy att han komemr att vara upptagen ikväll...
*...Därmed inget mys eller tv-spel för oss i kväll


Ska ligga och se tv, samt trycka nötter bara för det då!




               k o m m e n t e r a
                | Länka inlägget


linnea 

det känns alltid bättre efter man har tröstätit lite ;)


2010-09-21 / 22:14:13
Blogg: http://skogenffs.blogg.se/


Sara - Ensamstående mamma 

Hoppas den här dagen blir bättre för dig :)


2010-09-22 / 09:35:01
Blogg: http://dolphin.blogg.se/





 Namn:


 E-postadress: (publiceras ej)


 URL/Bloggadress:



 Kommentar: